som en berg och dalbana

Idag är inte riktigt min mage och kropp så samarbetsvillig.. Shit vilka upp och nedgångar det varit idag.. ena stunden mår jag jättebra och andra så har jag ont i magen, känner mig svimfärdig, illamående, helt shaky och inte minst fryser samtidigt som jag är tokvarm (känns som att min blodcirkulationen inte riktigt är som den ska).
Helt enkelt alla symtom som pekar på att nåt är fel med min mage och kropp (magkatarr typ, fast kan ju vara nåt annat oxå).

Ajja.. kan inte göra mer än att äta, dricka, ta det lugnt och undvika allt som har med mjölk att göra. Borde väl ringt till vårdcentalen egentligen. Men kom att tänka på det först nu och nu känns det som att nu kan det lika gärna kan kvitta, nu är det ju ändå kväll.. och är ju ganska van av detta nu med tanke på att jag mådde typ såhär halva lägret i somras.. fast att undersöka vad det är lite mer ingående hade ju inte varit fel.. snarare ganska bra! Men nästan gång kanske! (som jag alltid säger).

Istället är panodil min närmaste vän just nu och vatten!

Men nu ska jag laga mat och sen ikväll (om två timmar) är det ju möte med hyresvärden så då hoppas jag att jag mår bättre..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0