stilar

Jag är verkligen varierad i min stil konstaterade jag idag.. Igår var jag väldigt dressed eller som roger sa det var cleant, enkelt men snyggt! Mörka jeans, svarta stövlar, svart kortkappa och min favoritsjal i grönt, blått o gult och vilka mer färger det är i den.

Och idag kör jag på den mer softa stilen...


Och såklart mina nya glasögon. :)


 Dock tror jag att lite av dagens kläder kommer bli utbytta när jag ska bege mig iväg, till ett par jeans och en annan kofta. =) Btw så blir det en liten shoppingrunda runt kalmar me maggie och även paro idag. Roger skulle visst inte jobba över, så vi kan ha bilen ändå.. =) Så därmed tror jag att jag inte hinner me träning idag.. Det får bli medelpasset klockan 17:00 imorn istället!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

Ja, du är då söt i vilket som tycker jag!:)kramkram

2008-10-23 @ 12:18:42
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0