syjunta

Kom hem för ca en timme sen efter en helkväll hos maggie och roger! Det blev ju som vanligt några timmar spenderandes där.. som alltid när jag ska dit! Men det är allid lika kul och trevligt! Ägnade nog dessutom hälften av tiden åt att hjälpa till och klippa, sy o fixa maggies gardiner till deras lilla retrorum aka studio/kontor! Vita med stora röda prickar och små svarta! Riktigt snygga och verkligen passande i just det rummet som annars går i vitt, svart och rött och lite silver! Så annorlunda jämfört med resten av lägenheten. =) Men det passar just där! Är alltid ett sjå att börja sy gardiner och blev lite fel nån gång.. Men inte värre att vi kunde fixa det innan det blev galet fel! Fick dessutom vara lite syfröken då jag kunde lite mer om att sy och symaskiner än maggie... alltid lika kul att upptäcka hur stor skillnad det är på att vara från två olika orter och med bara ett års skillnad. De är större än man tror ibland! =)
Idol blev det ju självklart oxå och då kom även jossan på besök.. så en del tjejsnack hann vi även me.. och fika såklart! =)

Nu har jag plockat bort all tvätt som hängde och låg runt om i lägenheten.... så nu hittar jag även sängen och ska därmed ta och sova! Imorgon förmiddag kommer familjen på besök för att stanna över helgen så sen blir det fullt ös medvetslös typ! :) Nej men middag, stan, storhandling på maxi m.m. ska hinnas med... Så lite sömn innan dess är ju inte helt fel! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0