tradigt värre

Alltså nu börjar det gå lite överstyr här med stjälandet från frysen.. Var ute nyss för att kolla vad jag ska äta ikväll och då ser jag att den som har sitt fack några fack ovanför mig har blivit av med mat typ igår kväll/natt eller idag... Där låg en kartong kvar i frysen men maten i var borta.. Ehh.. varför inte ta allt när man ändå tar... Det är lite scary faktiskt! Shit har man liksom ingen egen mat utan måste ta från andra?? Man kan ju börja undra! Det mest konstiga är att eftersom vi har låsta dörrar in till korridoren, så måste det vara någon som har nyckel in.

Ajja.. ska inte tjata mer om detta nu.. Men jag blir så himla arg av sånt här! Och jag vet att sheron, min söta granne blir exakt lika arg! 

Idag ska jag plugga statistik! Så det ska jag sätta igång med nu! Sen ikväll blir det möte med mina juniorscouter. Surra hinderbana står på planeringen!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0