?

Denna dagen blev ju oxå bra.. Himla händelserik dock, med den största eller nja kanske inte största men mest förvånade händelsen. Var när jag skulle tömma mitt postpack och såg ett dataskrivet papper personligt till mig liggande ovanpå all post. Första tanken var vad är detta? Men när jag väl började läsa blev jag mest förvånad och full i skratt, men samtidigt arg/irriterad och ja, jag vet inte vad. Chockad är nog me rätt så bra förklarat. Det var så desperat skrivet och verkligen så fel! Som tur var hade jag maggie med mig, annars vet jag nog inte hur jag hade reagerat! Fick även lite av en dejavu sen ungefär samma sak eller samma påstående sas till mig för sådär två år sen. :S Men då ur en helt annan synvinkel och från en helt annan person..
Iallafall så har varje person som läst det reagerat likadant. Att skratta åt det och vända om det är det enda rätta just nu. För en person mot sådär en 12 pers ger ju inte så mycket. Även om den bara har gått på en person nu. Mig!

Men som sagt så är inte mitt temperament när jag är arg är inte att leka me. Det vet både maggie o många andra. Så det ska bli spännande när jag väl möter personen.
Jag är en person som utåt sett nog verkar vara ganska snäll, lugn, försiktig och tystlåten. Men när det väl gäller så är det lite annorlunda... och det lär märkas snart!

Nä, nu ska jag sova. Ska plugga imorn, sen blir det till skolan för att träffa IK:n och få ännu ett papper till min ansökan påskrivet och efter det antagligen träning. Sen är det ju idol imorn kväll! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0