en tisdag innehållandes plugg o kör

Denna tisdagen har varit effektiv.. Gick upp kvart i sju och en halvtimme senare blev det promenad me paro. Skönt! Vår nya vana.. eller ja än är det ingen vana eftersom, enligt statistik, så ska en sak genomföras minst 15 ggr för att det ska bli en vana.. men vanan är på god väg, riktigt härlig och bästa starten på dagen! =)
Sedan blev det effektivt plugg i 6 timmar med lite matlagning emellan.. Och mitt i allt upptäckte jag att jag gjort klart det i statistiken som stod på planeringen för denna veckan! Galet härlig känsla! Så nu har jag veckans statistiktest kvar att göra och sedan börja på inlämningsarbetet. Också självklart neken.. Där har jag faktiskt ingen aning om hur långt jag är i jämförelse med var jag bör vara.. :S  Känns ju mindre bra..

I eftermiddags blev det en snabb runda till maxi innan jag skulle iväg till kören.. sen har det varit kören och sjunga för hela slanten ikväll.. Först öva lite på solot på what kind of world.. som verkligen gick sådär.. och sen kören och där konstaterade jag att idag fixade jag inte solot alls.. så då kändes det lika bra att ge över det till nån annan.. Det går jättebra att sjunga när man sjunger den själv eller med flera och inte måste prestera det bästa.. men sen när det väl är dags för "skönsången" så går det hemskt! Men provade iallafall.. o det är ju alltid nåt! Men förra gången lät det bättre, så det var en nedprestering.. =( Men lämnade ju ändå över med som man säger, med hedern i behåll! =) Och det fick jag en applåd för, så det var skönt!

Nu blir det lite slappande vid tvn och vila rösten, som är lite trött efter 3,5 timmes sjungande..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0