träningsmotivation

Det blev ingen träning ikväll. Hade inte lusten att ta mig till friskis.. Hmm.. måste nog finna mig ny motivation för att ta mig iväg dit.. För träna vill jag ju... =)
Nä, får nog allt bli till att leta lite nya träningskläder framför allt toppar på stan nästa gång jag är där. Då får man ju lite ny motivation och en till anledning till att träna. För tyvärr känns det som att jag behöver det just nu.

Har än igen suttit och kollat lite runt efter ny dator ikväll.. Jag vill verkligen ha en ny. Men det får nog bli nästa månad eller nästnästa.. först ska jag betala mina nya glasögon som jag hoppas jag får imorn! Det skulle ta ca tio dar och imorn har det gått 11 dar sen jag beställde dem.. så jag hoppas att jag får dem snart! Hade varit så skönt! :)

Nu ska jag återgå till att bara kolla på tv ett tag till, sen sova! Blir promenad imorgonbitti igen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0