avmagnitiserat!

Duggan har gjorts.. men hur det gick får jag veta imorgon.. Tokchansade på vissa frågor.. typ fyra, eller om det var fem... sådär hälften iallafall och hälften för många.. men men.. I vilket fall måste jag ha 6 frågor rätt för att bli godkänd. Och det återstår att se imorn! I annat fall har jag fått lite exempel på frågor och på vad jag mer ska kunna och det är ju alltid nåt! Var ju ändå inte obligatorisk utan bara en "morot" på vägen = extra poäng till tentan... Vilka man aldrig tackar nej till! =)

Nu ska jag ta och sova.. imorgon blir det uppstigning vid åtta, halv nio och sedan bussen till stan 10:40, sen ska jag ta en runda inom rese för att fixa nytt busskort då mitt nuvarande blev avmagnitiserat igår.. Lite jobbigt faktiskt! Det innebär ju dessutom att jag måste betala fullpris på bussen till stan imorn.. :(
Det borde btw vara en framtida affärsmöjlighet.. att komma på kort som inte kan avmagnitiseras. Sen ska jag till banken och kolla så att min kontokort funkar me.. det finns ju en risk att även de är avmagnitiserat eftersom det låg ihop med mitt busskort och lite andra kort.. Hoppas, hoppas inte! Det blir så jobbigt då! Då kan man snacka om att vara galet mycket låst! :S
För det e ju faktiskt så att man vänjer sig väldigt snabbt vid att ha kort och kunna betala med det så gott som överallt.. och att kunna ta ut pengar när som.. Men med ett avmagnitiserat kort så blir det inte så enkelt.. då är man ganska så beroende av bankens öppettider. =(

Det var bara en liten parantes. :P Vid 11:50 ska jag sen ta tåget till hässlehåla och därefter vidare till kalmar! Sen blir det glasögonbågsvisning hos maggie innan jag ska ner till synsam för att beställa mina nya glasögon. =)

Men nu väntar sängen! Sov gott!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0