kurser??

Har suttit och kollat bland kurserna som jag ska välja till våren, och det är ju inte det lättaste.. för det första ska man ju förstå vad de olika kurserna innebär.. sen är det då lite olika kriterier, till exempel att man bara får läsa kursen om man är HRM-student eller RBS-student.. Och jag har ju ingen aning om vad jag tillhör.. eller kan räkna mig som.. Nej, behöver nog lite hjälp av IK för att få kläm på detta!

Har förresten fått lite tankar om mina nya glasögon.. Kul! Tack så mycket! Vi får se vilka det blir.. =) 

Nu ska jag ha fika och sen sova.. Har fått huvudvärk nu till min onda hals, så snart är förkylningen på topp! Och så ska man sitta på ett tåg imorn i tre timmar.. Suck!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0