bågar att välja mellan

Har tagit en massa bilder på mig själv i de olika glasögonen nu, för att se hur det ser ut ur olika vinklar.. så tänkte ge lite smakprov på dem här me..
Och då blev det ju dessutom lite bilder på hur resultatet med toningen blev.. Dock är det ju ganska så intensiv färg just nu.. men den försvinner snart.

Märke Oxyoo eyewear


Miss Sixty


eyez wear



Tiger


Så då är det bara att bestämma sig.. men som sagt tar med dem hem till åhus så får familjen säga sitt me.. de tyckte iofs om mina förra som jag valde helt utan smakråd förutom från affären då ju..


Därmed måste jag ju har en bild på mina nuvarande glasögon med den gamla hårfärgen.. bilden är från typ i slutet av augusti. ;)


Ger er en till som är lite mer utflippad bild.. ;)


Nu ska jag laga mat innan det är dags för scoutmöte!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0