lite roligt

Hittade en rolig sak på en annans blogg.. och eftersom jag inte har så mycket för mig (allt för att inte plugga!) så t'nkte jag passa på att göra detta. :)

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Det låter bra. Vi ses imorn då. Kram så länge

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Kom in! Vi knackade på hos dig nyss! Kram :)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Tack så jättemycket vännen. :)

4. Vilket sms blev du mest berörd av? Kram

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Jag hade tänkt mig på kvällen, men du kanske mena dan? Ngt gott ställe.. Hamnen.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Var e ni? :) Kram

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Hej! Hur e läget? Lördagen den 16/8 har jag 25-årsfest. Du är jätte välkommen kl 19. Kram

8. Vad vill du höra mest av allt? Hej vännen min! Jag är tyvärr inte hemma utan i K dessvärre. Sån himla otur :( Saknar ju dig. När kommer du till kalmar igen då? puss o kram

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Tja! ska vi mötas i stan vid 20:15. Så vi hinner hämta ut biljetterna.

10. Din romantiska replik? Strålande ! Sov gott & Lycka till

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Haha jaa det gjorde hon ^^ puss


Ja, det blev ju lite roligt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0