onsdagen gången oxå

Idag har det än så länge blivit noll plugg... ajdå! Böckerna och papprena har legat framme hela dan men tro inte att jag gjort mycket mer än bläddrat i en bok och konstaterat att jag har typ glömt allt hur man räknar ut de olika statistiska fallen.. Inte bra! Men imorn ska jag spendera några timmar på buss, så då ska det pluggas. det är nämligen det enda i läsväg som jag kommer ta med mig.. Men det räcker! För alla böcker och papper i statistiken måste me och även lite nationalekonomi. Usch.. fasar för att bära på allt! Men tror att jag nog packar i min kära rullväska denna gången.. eller ryggsäcken. Har inte riktigt bestämt mig än vilket det ska bli.. Beror nog på hur mycket jag ska ha med mig förutom statistik och nationalekonomiplugg! Ajja, det får packas imorn! Det enda jag nog gör idag är att plocka fram vad jag ska ha med mig..

Annars har jag faktiskt spenderat större delen av dagen på andra platser i kalmar. Började hela dagen med en promenad med susanne imorse, sen en runda till meddo för att sola och sen hem för att duscha och äta innan jag begav mig till maggie vid kvart över tio. Då hade jag dessutom hunnit med att tvätta två tvättar! =) Sen blev det vidare hem till jenny, och efter lite kaffe och inspektering av lägenheten hon bor i nu för att ge lite inredningstankar begav vi oss till ikea (tredje gången för min del på 1½ vecka) för att shoppa lite möbler och inredningsdetaljer till jenny. Fast blev ju självklart lite för både maggies och min del oxå. Dock köpte inte jag mer än en innerkudde.. men det är alltid nåt! =) Efter några timmar på ikea, blev det vidare till mcdonalds för lite mat... Vilket var väl behövligt och gott! Sedan spenderades någar timmar hos maggie, då även madde kom inom på ett besök, innan jag var hemma igen vid halv sex typ! Så mycket tid för att plugga har det ju inte blivit idag.

Men nu ska jag försöka skriva lite på min sammanfattning till inlämningsuppgiften och även skriva ihop en skriftlig uppsägelse på lägenheten. Måste ju fixa den innan jag åker.. eller måste och måste.. Men är skönt att få allt avklarat denna veckan så att man kan ägna nästa vecka åt att bara plugga till tentan!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0