träningskläder

Igår kväll sådär strax innan jag skulle sova så fick jag för mig att gå in på betterbodies hemsida för att kolla in lite träningskläder. Är det nånstans man kan hitta fina o snygga träningstoppar så är det där.. Vilket jag me gjorde.. Hittade dessutom deras reasida så blev till och med att jag beställde lite.. Vilket är extremt impulsigt för att vara mig. Jag brukar i vanliga fall fundera både en och två gånger innan jag beställer nåt. Men denna gången blev det inte så. Nu kan jag istället se fram emot att få ett paket på posten inom den närmaste tiden innehållandes detta...


Nu ska jag sätta igång och plugga. =)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh, det va ett bra tips. Är själv på jakt efter lite träningskläder. Eller ja, inte för att jag tränar så mycket just nu... Men det kanske jag gör om jag har lite snygga kläder att göra det i;) Tack för senast förresten, så roligt att du kom. Vi får ha fler sånna roliga kvällar! kramkram

2008-10-21 @ 11:03:55
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0