drömmar

Inatt drömde jag värsta förvirrade drömmen.. den handlade om scouting, kärlek, exkärlek och vänner.. och läger.. och höjder.. och bussresa.. och taizé.. ja, som sagt värsta förvirrade drömmen.. Men fick iallafall min kärlek till slut.. Så vaknade upp glad och lycklig.. =) även om jag var lätt förvirrad!

Blev dock en segstart denna morgonen, så kom inte igång med att plugga förrän vid halv tolv och då blev det till att göra andra försöket på statistiktestet.. vilket gick desto bättre idag än igår.. Fick 86% rätt denna gången och är därmed godkänd med marginal 6%! Skönt! Så nu ska jag sätta mig med nationalekonomin istället. Härligt när man går från ett ämne till ett annat sådär på samma dag.. inte!

Ikväll funderar jag på om jag kanske ska försöka komma igång med min träning på friskis igen .. Är så sugen på att köra ett gympapass och framförallt testa på danspasset. Det är inte lite lockande.. =) men så är det den där andra biten med att jag är rädd för om mina fötter och vader pallar det. Har ju faktiskt inte tränat ett pass sen jag drog upp skadan i foten i maj och sen dess har jag skadat foten ytterliggare några gånger. Och vet ju att jag får ont i foten o benet bara jag ska ta på mig ett par skor som t.ex. converse, pumps eller stövlar. Så då kan man ju undra hur det ska gå på ett träningspass.. Men sen är det ju det att om man inte testar så får jag aldrig veta, och det kan ju faktiskt gå utan några bekymmer me. Det vet man ju inte förrän man provat! Så det skadar ju inte att testa! Men ajja, lär väl bli lite funderande i några timmar till innan jag bestämmer mig för om jag ska träna idag eller inte..

Nu blir det lite nationalekonomiplugg istället!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0