trött

Jag förstår inte vad det är med mig.. Har varit toktrött två dagar i rad nu när jag vaknat.. hmm.. det brukar jag inte vara.. fast okej. Har kommit i säng lite sent de senaste dagarna me för den delen. Vilket dels beror på vårt spioneri i måndags.. =) Har ju kommit underfund med vem det är som stjäl mat i korridorerna. Men nu ska vi bara ha tag på den me.. hehe!

Idag blir de plugg och sedan en runda ner på stan för att hämta mina glasögon, som äntligen är klara! De ringde igår eftermiddag, så har längtat efter att hämta dem ända sen dess.. Och när jag ändå är nere på stan så blir det ju självklart en runda upp till maggie me... =)

Sen är det scouter ikväll med sjukvård på planeringen. Ska dessutom se om mina bästa assistenter håkan o markus kan hålla i mötet själva näst, nästa vecka.. I annat fall får vi ställa in. Nackdelen när man är själv ledare. När man inte kan vara med på ett möte blir det lite kaos. Eller det är ju sagt att Ann oxå ska vara ledare, men hon har ju inte varit med på nåt möte sen det första så nu räknar jag inte med henne heller längre.. Kanske ska slänga iväg ett mail till styrelsen för att höra om jag kan få hjälp av nån mer ledare. Hade ju inte varit så jättefel precis..

Ajja.. nu ska jag börja plugga i alla fall så att jag får nåt vettigt gjort idag. :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0