tabeller o diagram

Nu har jag faktiskt börjat komma igång med min statistikuppgift .. iallafall lite smått. (det tog ju bara en vecka sådär)
Men det var efter att nyaste office 2007 installerats. Vilket innebär att det är lite förvirrat när man inte hittar funktionerna, eftersom upplägget är helt annorlunda mot de gamla office 2003 o 2000.. Men annars är det bra! Mycket överskådligt.. iallafall excel för det är bara det som jag använt än så länge... och speciellt då pivottabell och diagram. =) Men vet ju oxå att det är det som är mest förändrat.. Word ska jag iofs oxå ge mig in på snart för mina diagram och tabeller ska sedan sättas in i ett word dokument tillsammans med en massa text.

I vilket fall så är det alltid lika kul när man har ett nytt program och ska lära sig allt. Min teori (som för övrig funkar rikigt bra) är att leka och testa sig fram för att lära sig nya och uppdaterade program. Så så lär jag göra nu me. Dock under press me tanke på att jag inte har hur lång tid som helst på mig att skriva inlämningsuppgiften. Den 2 november ska den vara inne vilket för min del innebär att jag ska skicka in den innan jag åker på återträff.. Så alltså nästa torsdag ska den vara klar senast! Men det ska jag allt fixa. Har ju hela nätterna me på mig me om det nu skulle behövas! =)

Ett tips om en feelgood-film som är härlig att se när man mår lite halvkasst är att kolla på I hennes skor. Såg den i söndagskväll när den gick på trean och det var en riktigt bra feelgood-film :) och väldigt typisk anna-film me för den delen! :)

Men nu ska jag återgå till excel och mina papper. Sen är det kören ikväll!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0