detta pappersifyllande..

Mötet hos IK:n är avklarat, har valt vilka kurser jag ska läsa till våren nu.. så hoppas de blir bra sen me.. =)
De kurser jag har valt är:
  • Investing in People
  • Stategic Management
  • Dutch as language for exchange students (om den nu ges under våren, jag och Karin blev inte riktigt kloka på det. Stod att den ges under period 1 & 2 men på nåt annat ställe att den ges under semester(termin) 1 & 2 och det är ju inte samma sak. Perioden är ju en del av semestern... Ajja, får hoppas att den ges.. I annat fall läser jag bara 27 hp under våren?? Kan ju bli lite strul me csn då.. (om jag har otur)
Sitter och försöker fylla i min ansökan nu.. men går ju sådär.. Det mest är ifyllt men det som är kvar har jag ju typ ingen aning om.. Ska skriva adress och faxnummer till högskolan.. ehh.. aha.. till vilken del? Och sen ska jag ha underskrift även där av exchange co-ordinator. Men frågan är ju vem som är det? Karin eller Linda?
Sen är det en massa andra som jag inte heller vet vad jag ska skriva eller kryssa i.. Typ förväntad datum på examen? menar de då när jag ska ta ut den eller? För det lär jag försöka göra så fort jag kommer hem! Och cermonin har jag ju redan haft! Krångligt det här..

Men det som är mest krångligt är vad jag ska fylla i på language abilities...
Har ju varken IELTS eller TOEFL och känner ju inte precis för att göra nåt av dem heller.. betalar ju inte frivilligt för att göra ett engelska test! Så då är ju frågan om jag ska kryssa i english as language of instruction eller other...Galet snurrigt det här! Men gissar på english as language of instruction. För det borde ju engelskan man läste på gymnasiet räknas som... eller?? Ajja.. får väl höra med linda.. hon har ju trots allt sagt att man ska hojta till när man har nåt man funderar över!

Träffade även på Sandra hos IK:n, en tjej som sjöng i kören innan, och fick veta att hon oxå ska till nederländerna =) fast till haarlem.. :( Synd att vi inte skulle till samma stad, hade varit kul!  Vet ju dessutom fortfarande inte vilka det är mer ska till Leeuwarden.. Hoppas jag får veta det innan jag åker iallafall! Om det nu är några mer som ska åka.. fast när jag sökte fanns det ju bara en plats kvar av fyra så det bör ju vara nån mer än mig. Logiskt sett alltså!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0