Helg me familjen

Så har denna helgen passerat och familjen åkt igen. Har haft en supermysig helg med familjen med god middag igår när de kom (mammas fläskfilégryta), småshopping på stan... som för min del gav två bläckpatroner till skrivaren och ett nyss usb-minne 4G! Det var på tiden! Sedan blev det storhandling på maxi, som fyllde upp kylen och skåpen på nytt! Det behövs verkligen! Sen på kvällen blev det taco´s och vin och tv. =)

Idag bakade jag scones till frukost, och sen blev det en promenad i höstblåsten ner mot kalmarsundsparken och söder... var tvungen att visa mamma o pappa mina favoritplatser i kalmar nu när jag snart ska flytta här ifrån. Sedan middag innan den vanliga rundan till IKEA, vilket nästan alltid står på listan när familjen är på besök. Idag blev det för min del tre välbehövliga saker; nya servetter, en paket värmeljus och lite glödlampor. Billigt o bra!


Nu återstår det att se när jag träffar familjen nästa gång.. stod och diskuterade lite och konstaterade att egentligen behöver jag inte åka hem förrän vi ska fira mammas 55-årsdag i början på december med Bra vibrationer och julbord på yllan. Vill ju spendera så mycket tid som möjligt här i kalmar nu + plus att jag behöver spara lite pengar och det kostar trots allt lite varje gång man åker hem. Så brossans 18-årsdag får nog för min del firas samma helg som mamma ska firas! Är ju bara trots allt lite mer än en månad emellan! :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0