monday

Så var det visst måndag igen.. Och denna måndagen har det städats i hela lägenheten. Vilket verkligen behövdes.. dammtussar överallt och massa annat småsmulor på golvet. Men nu är det rent och fint igen =).

Sedan skulle jag då plugga.. men upptäckte att en funktion i excel som jag behövde aktivera saknades i mitt officeprogram.. så därmed blev det till att leta upp ett nytt officepaket istället.. Så nu har jag en nyare version av office på datorn.. och det är ju inte helt fel =). Dock är det den engelska versionen just nu.. så ska försöka få den svenska istället. Iallafall när man ska jobba i excel, där jag bara kan alla funktioner på svenska, och det känns lite avancerat att försöka läsa sig de engelska med.. Då blir det nog mycket förvirring istället.

I vilket fall blev det inte mycket pluggande idag. Däremot tog jag mig, ÄNTLIGEN, iväg till friskis och tränade. Blev medelpass med nilla idag.. :) Roligt att komma igång, men himla jobbigt i slutet.. Men den sköna känslan efteråt slår det jobbiga! Sedan har kvällen spenderats i korridoren med sheron, emina och eminas vän slö kollandes på tv och pratandes om allt och inget!

Men nu ska jag nog ta och sova och hoppas jag sover bättre i natt än igår.
Hade jättesvårt att somna igår då jag fick tokont i magen lagom till att jag skulle sova, men efter två panodil och en värmekudde på magen somnade jag iallafall någon timme senare eller två... dock sov jag jättedåligt och oroligt hela natten, så när jag vaknade var jag inte så jätte pigg. Men en sak jag säker på redan innan jag somnade var att om jag hade haft ont i magen när jag vaknade så hade jag direkt ringt till vårdcentralen eller nåt för att försöka få en tid och undersöka det ont i magen. Eftersom det är bäst och lättast att få rätt hjälp när jag söker när jag väl har ont i magen och lättast kan förklara det onda då. Men självklart (tur-i-oturen) så var det mag-onda borta när jag vaknade. :S

Men efter dagens träning så vore det konstigt om jag inte somnar direkt när jag lägger huvudet på kudden för att sova!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0