sunday

Så var det söndag oxå.. och galet tradigt väder ute. Regn o blåst, inte det mest ultimata precis.. eller kanske ändå. Borde ju plugga idag, så då är det ju ganska så ultimat pluggväder! Gäller att se det positiva istället för det negativa. :)

Imorse vaknade jag första gången 7:40, vilket jag ansåg var på tok för tidigt att gå upp en söndagsmorgon. Så la mig på kudden igen och somnade om och nästa gång jag vaknade var klockan 9:20. Mycket mer lagom tid! Sen dess har jag lagat mannagrynsgröt till frukost och kollat på nyhetsmorgon. Det är stående på söndagsmornarna att kolla på nyhetsmorgon söndag. Det är lagom med djupgående intervjuer för en söndag, och så lite nyheter me! =)


Bilder på lite av torsdagens inköp
V'ärmeljusstaken från ikea


Ägnade lite av lördagskvällen åt att arrangera och dekorera med det som köptes i torsdags



gjorde även om i värmeljusstaken och la fram mina nyinköpta underlägg (syns i högra nedre delen av bilden)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0