statistiktest

Så var det onsdageftermiddag igen och dags att börja planera kvällens scoutmöte... tror att jag skrev woodcraft på planeringen till idag, så därmed är det bland annat allemansrätt och miljö som kvällen ska ägnas åt. Känns som att det inte kommer att bli jubel från scouterna när de får veta vad de ska göra idag... men det är trots allt en del av scouting.. Så då är det bara att gilla läget! Ska iallafall försöka göra nåt kul av det!  Om jag kommer på vad vill säga! =)

Har ägnat 3 timmar under förmiddagen och lunchen åt statistiktest 3 som behandlar diskret slumpvariabel, två prunktsfördelad slumpvariabel och poissonsfördelning... Det var inte det lättaste, lite snurrigt ibland innan man visste vilka formler som skulle användas var och sånt... men gick hyfsat bra iallafall... dock fick jag bara 11 av 15 och eftersom godkänt är 12 så får jag sätta lite tid åt det imorgon igen. För är ju inte precis så att man tar och sätter igång med ett nytt försök när man nyss gjort klart ett annat. Inte jag iallafall! Måste hämta ny energi först! Men kanske att jag gör ett försök sen ikväll igen... om jag orkar vill säga..

Nä, lite nationalekonomiplugg nu istället kanske.. eller om jag ska börja kolla på statistikinlämningsuppgiften.. Svårt val!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0