veckan som kommer

Satt nyss och skrev i min kalender vad jag måste göra denna veckan som kommer.. Hjälp vad mycket det blev tillslut.
* Först och främst ska jag göra klart min inlämningsuppgift (som jag ju tjatat om några dagar nu)
* sen är det sista statistiktestet innan tentan, så det ska jag göra, men innan dess måste jag gå igenom sista kapitlet som jag egentligen skulle gjort denna veckan. Men kom på det först idag.
* Sen bör jag ju ägna lite tid åt nationalekonomin. Har ju dissat den helt o hållet den senaste veckan, så om jag inte ska plugga ihjäl mig till den hemtentan sen så är det bäst att lägga lite pluggtid åt det me nu i veckan.

Sen är det då allt som ska göras utöver detta "vanliga vardagsliv".
* Först och främst är det korridorsmöte imorgon kväll med hyresvärden för att försöka komma fram till nåt att göra åt stölderna av all mat.
* Sen ska jag ringa ett antal samtal för att säga upp olika kontrakt och abonnemang, som telefon, bredband och hemförsäkring (är ju det där som heter 3 månaders uppsägningstid på allt).
* Sen är det då stan som ska få några ärenden, till apoteket för att hämta ut en ny omgång p-piller (usch, där lär det gå lite pengar), köpa födelsedagskort till brossan som snart fyller 18, sen måste jag till en fotoaffär och fixa två id/passfoton som ska skickas med min ansökan till stenden och med den ska även några papper till kopieras innan jag kan skicka iväg den.
Så det är lite att göra i denna veckan som kommer.. Men sen avslutas hela helgen med återträff med boomeranggänget! Det ska iallafall bli skoj!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0