seg måndag

Shit vad trött och seg jag är.. Detta har verkligen varit en måndag av segaste laget. Men ganska typisk för att vara en måndag efter att man varit ute en lördag och sen varit i gång hela söndagen. =)

Åkte ju som sagt från åhus 10:40, sen en 50 minuter inne i stan innan tåget till hässleholm gick. Hann med att få ett nytt busskort på rese, ta ett kontoutdrag på banken och därmed konstatera att mitt bankkort inte är avmagnitiserat.. skönt! =) Sen blev det en lite runda på H&M innan jag kollade av typ hela Åhléns sortiment.. eller ja, hela var det ju inte.. men nästan! Och sen en runda in på lindex nedre plan me. Hittade ett par lila vantar som jag konstaterade att jag ville ha.. men ansåg att jag kunde ju vänta till jag kom till kalmar.. så, så blev det! Sen blev det tågresande och åter tågresande. Träffade Linda på pågatåget till hässleholm och sen kom Mackan och knuffade på mig när jag satt och halvsov på öresundståget i Alvesta! Så träffade en person jag kände på varje tåg.. Det är ju inte så ofta det händer! Har man tur träffar man nån man känner på nåt av tågen.. Men typ aldrig på bägge två! Så det var lite kul! =)

Väl i kalmar blev det hem och lämna väskan och fixa nåt att äta och sen ta cykeln ner till stan med först ett stopp hos maggie o roger för att visa de olika glasögon bågarna.. och maggie tyckte samma som mig (och som resten av min familj) utan att jag sa vilka jag hade valt! =) Så dem blev det ju när jag sedan begav mig till synsam för att beställa mina glasögon! Så om sådär 10 dar ska jag ha nya glasögon! Skoj, skoj!

Och de bågarna jag valt är...

Miss sixty!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0