bröllop...

Sitter och kollar på one tree hill samtidigt som jag pluggar.. effektivt värre.. eller nja kanske inte.. men ganska bra som sällskap iallafall. =) Där skulle det iallafall just precis vara bröllop och då kom jag tänka på att min syssling, elin, ska gifta sig till sommaren! Fick reda på det av farmor när jag var hemma förra gången, som allt annat när det handlar om släkten jönsson.. =) Och hon hade ju i sin tur fått höra det av greta (farmors syster). Skvallret går snabbt inom släkten! Iallafall så ska det bli spännande och se om man bli bjuden på bröllopet.. Eftersom jag och elin ändå är lika gamla (okej, en månads skillnad) och delar rätt så mycket när det handlar om intressen med mera inklusive lite vänner, så hade det helt klart varit kul att få vara med på hennes bröllop! Men det återstår ju att se.

I vilket fall så började ju självklart snacket och utfrågningen från farmor o farfar om inte jag har nån kille och så vidare.. De tycker väl det är lite tråkigt (eller nåt) speciellt nu när mina båda sysslingar som är i samma ålder som mig är sambos och har stabila förhållande sen några år tillbaka.. Men varför ska jag följa strömmen liksom? Nån av oss måste ju "leva livet"! Haha.. (man kan ju undra om jag säger det bara för att det ska låta bättre eller om jag verkligen gör det?! :P ) 

Förhoppningvis kommer jag leva upp till mina farföräldrars förväntingar i sinom tid jag me.. Hoppas bara att farfar o farmor är kvar i livet då me.. de börjar ju faktiskt bli lite gamla. Men släkten på pappas sida är iofs ganska seglevad så kan ju hoppas att det är så fortfarande. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0