statistikplugg

Statistik är verkligen galet svårt.. till och med för en som gillar siffror och brukar tänka ganska så logiskt!
Satt med en uppgift nu ett bra tag innan jag tog hjälp av lektionsunderlaget och hittade en genomgång av uppgiften där.. Tack! Fler hade inte varit helt fel.. för uppgifterna i kompendiet är galet svåra.. eller iallafall mycket förvirrande, och i facit står bara siffersvaren.. så hur man ska komma fram till dem får man typ gissa sig till när inte förklaringarna i boken, kompendiet och på webbstudieplatsen räcker till.. Lite jobbigt och förvirrat!

Men när jag väl får kläm på det så lär det ju sitta.. förhoppningsvis! och det ska jag helt ha fått innan tentan! Så en månad på mig att förstå allt! Och då har jag först fyra kapitel kvar att gå igenom. Och nu ska jag börja på nästa kapitel! Så behöver nog bara två dar till på mig innan jag är där jag ska vara enligt tidsplanen.. =)

Var förresten ute och gick med maggie o paro imorse.. Klockan tio i sju mötte jag paro och sen gick vi till stan för att möta maggie, sen blev det en timmes promenad, med en massa diskuterande om allt möjligt! Men framförallt övernaturliga saker, spöken och vad som händer efter döden. Spännande värre..

Nu ska jag äta lunch och sen på till bbs för möte med IK:n. 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0