allsvenskmatch

Ikväll ska jag tror det eller ej på allsvensk match mellan Kalmar FF och IF Elfsborg! det kunde man inte tro om mig.. Har ju aldrig gillat fotboll så där överdrivet.. Men Madde ringde och ville gå och ha med mig som sällskap.. så då får jag ju offra mig.. =) Nej, men har faktiskt velat gå och se en kalmar ff match! Det känns ju faktiskt lite illa att man har bott i kalmar i över tre år med gångavstånd till fredriksskans men aldrig varit och sett nån match.. Så varför inte liksom! Därför blev det en promenad till fredriksskans för att köpa två ståplatsbiljetter och sen ringa madde som sitter på bussen från krstd till kalmar att biljetterna är i mina händer nu! Så ikväll blir det fotboll för hela slanten! Ska faktiskt bli skoj!

Nu ska jag ägna nån timme åt statistikplugg!

=)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0