älskade vänner!

Har nyss haft ett efterlängtat samtal med en av mina underbara vänner! Och insåg då att gud vad jag saknat vännerna i kalmar. De är underbara! =) Och är så tråkigt att jag inte haft tid att åka hit till kalmar mer under sommaren.. =( Och ännu värre att jag varit tokdålig på att höra av mig.. Är så glad att jag har mina vänner här och att allt känns som vanligt när man kommer tillbaks efter en hel sommar. Och nu är det ny termin och därmed nya tag! =) Vilken börjar med antagligen hem till maggie imorn, se på nya lägenheten och baka lite och bara umgås! Skoj, skoj! Sedan måste jag sätta igång och plugga lite me.. Vill ju inte hamna efter nu i början precis.. är ju inte en så bra start på en kurs. Så bäst att komma igång med pluggandet nu! =)

 Men ikväll blir det till att hålla söndagskväll med allt vad det innebär.. så nu ska jag sätta mig och kolla på ensam mamma söker och sen film!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0