bad och sy

Idag har jag tagit ett långt skönt bad.. är inte så ofta det händer, typ max en-två gpnger om året. Så när man har tid så är det riktigt skönt! Hade i lite av mammas badsalt som hon fick av brossan i morsdag present. Det luktade så gott och gav ett fint grönt/blått vatten.. Kändes lite medelhavetaktigt faktiskt!  =)

Nu ska jag fortsätta me dagens planer som är:
  •  Sy upp två par jeans, som är sådär jobbigt för långa, typ en dm och stuprör, inte bästa kombinationen att vika upp.
  •  Sedan ska det packas, packas och åter packas. Allt ska ner idag.. Utom det som jag behöver ikväll och imorgonbitti förstås.
  • Ikväll blir det sen nog hemmakväll med diggiloo och sedan någon film.. Fast är nån sugen på att träffas innan jag åker upp till kalmar igen så är det bara att tjoa till! Kom nyss på att F har sagt att om jag har en kväll över för en fika så är jag välkommen.. så ska kanske ta den ikväll??? Får fundera lite på det.. 
Nu ska jag iallafall sätta mig och sy lite på mammas supersymaskin. Okej, så super är den inte.. men bra är den.. oftast iallafall!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0