effektiv?!

Idag har jag varit effektiv.. eller försökt iallafall.. har ju inte gått så bra med pluggandet.. men har börjat och det är alltid en bit på väg! =) Dock kom jag bara fyra uppgifter i nationalekonomin sen orkade jag inte mer.. Eller jo det hade jag nog gjort, men då var det tid för att laga mat och sen har jag inte haft tid att återuppta pluggandet efter det. Dock tog de fyra uppgifterna ett bra tag att göra.. Fastnade när jag kommit till tredje och sen tog det tid att ta sig igenom varje deluppgift! Känns verkligen att man glömmer bort hur man räknar ekvationer och sånt hur fort som helst. Höll ju ändå på med det i våras när jag läste nationalekonomi makro.. och det är bara 5 månader sen. Man glömmer alldeles för snabbt!

Men imorgon får det bli pluggande på förmiddagen. Ska åka till madde i västervik imorn så har två och en halv timmes bussresa att fördriva! Då passar pluggande av statistik bra! Orkar inte ta med min mikroekonomi bok.. den väger alldeles för mycket! Eller just nu känns det så iallafall. Sen är faktiskt statistik prio ett nu. Har test på de första kapitlena nästa vecka så då är det bra att ha ett hum om det iallafall! :)

Men nu ska jag fixa med min sista tvätt och sen lite kvällsfika innan det är dags att sova. Bussen går 9:25 imorn bitti. Så då ska jag vara klar och redo för ett dygn me madde! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0