en runda på stan blev fika och middag och mycket mer...

En runda på stan gav en fika hos maggie, som sedan blev även middag och senare fortsatte hem till jossan och kobbe. =) Och därmed blev det ännu en kväll sen jag kom upp till kalmar som spenderades nån annanstans än hemma. Trevligt värre. =) Gillar verkligen att kunna umgås med mina vänner utan att behöva ha massa annat att tänka på och tider o passa med mera. Men nu ska jag snart sova! Sen imorgon blir det till att packa igen och sen åker jag till jkpg för att spendera helgen där. :) Mycket resande nu, men de är så blir det ibland. Trevligt att hälsa på sina vänner iallafall! =)

På stan blev det köpt nya hörlurar (äntligen) på kjell o co, där de i kalmar för övrigt har väldigt trevlig och hjälpsam personal! Sånt gillar jag! För en sak är säker, när jag kommer in i en kjell o co affär eller liknande så känner jag mig ganska så vilsen... så då är trevlig och hjälpsam personal ett stort plus! =) Sedan blev det även en runda inom gina för att kolla in sortimentet. Hittade faktiskt en del som jag tyckte om, var länge sen sist, men blev inget köpt. Kanske nästa gång. :P

Nu ska jag iallafall sova! Så godnatt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0