ett test avklart = 1 poäng till tentan!

Wiie, efter fem försök så klarade jag statistiktestet! Så nu har jag ett "gratis" poäng till tentan.. eller har ju kämpat för det med fem försök på att klara testet, varav en gång (första) fick jag 5 poäng och tre gånger 11 poäng och sista äntligen 12 poäng. Vissa av de 15 frågorna var faktiskt lite kluriga och luriga.. men sista gången med lite extra funderande kom jag på att det måste vara ordinalskala och inte intervallskala när man gör enkät med tre valmöjligheter som ger en rankning men ingen möjlighet till att räkna på skillnaderna.. Så fel man kan tänka ibland! Vilka tre andra frågor jag hade fel på vet jag inte.. men kan ju hoppas på att svaren kommer ut på torsdag eller nåt. Är ju sista dan att göra testet imorgon, så efter det borde vi kunna få tillgång till svaren med.. =)

Kören ikväll var lika rolig som den alltid e... var lite mycket energikrävande i början av övningen. Alla var nog ganska så sega och blev lite lång uppsjungning med lite väl mycket höga toner och det gör att man bli lite trött.. tar på krafterna att sjunga högt när man inte blivit varm i rösten.. Men efter en lite halvkass genomsjungning av shackles så blev det bättre och bättre och i slutet var detr fantastiskt.. eller ja, nästan iallafall! Då var glädjen tillbaks i kroppen iallafall och började med ännu en energigivande låt så bättre kan det ju inte bli. =)

Men nu ska jag dricka lite te och äta mig en knäckis. Sen är det sängen som väntar! Imorgon blir det tvättning likt de senaste onsdagarna.. Har blivit att jag av nån anledning attid bokar onsdag mellan 8-15.. så då är det bara att gå upp i tid och tvätta! Men den tiden är ganska bra och då vet jag dessutom att jag alltid är i kalmar typ, så det passar ju bra!

Sussa sött!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0