fikapaus

Statistik är verkligen toksegt att sitta och räkna på. Så därför ska jag ta mig en fikapaus med en kopp te nu. Borde väl egentligen ta en kopp kaffe istället så att man piggnar till, men grönt te känns bättre mot halsen..så det får det bli!
Har faktiskt blivit en del pluggpauser idag... fick besök av thomas innan och sen blev det lunch hemma hos honom, han behöver lite inspiritationshjälp för inredningen i lägenheten, så passade ju bra med en lunch där då! =) Dock blev det ju som sagt uppehåll i pluggandet lite under tiden.. men tid till att plugga blir det nog ändå. Har ju faktiskt hela kvällen på mig att plugga om det behövs.. tänkte göra mitt första försök på statistik-testet idag och se hur det går..

Nu ska jag nog slå en signal till madde och höra när det passar henne att åka hem imorgon.. Hoppas att hon kan åka samma tåg som mig.. Blir ju lite roligare då! =)

 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0