Good morning sunshine!


Så ligger jag här i sängen, klarvaken och undrar om jag ska orka anstränga mig och gå upp och äta frukost eller ligga kvar här ett tag till. Förstår inte hur jag kan vara så pigg.. gick ju inte och la mig förrän ett i natt.. så då borde jag ju sova nu. Men vaknade av mamma när hon tjatade på min lillebror att han skulle äta sin frukost, och nu e jag som sagt klarvaken..  =) Inte ens solen lyser ute så man är ju inte så pigg på att gå upp. Nä, får nog bli kvar här ett tag till och bara ligga och lyssna på rix morron zoo. Det är verkligen det bästa morgonprogrammet som finns, ever! Lär nog lyssna sönder mig på deras webbradio när jag bor utomlands sen. För det är verkligen dagens favorit över allt annat! Man kan ju inte bli annat än glad när man lyssnar på dem. =)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOWWOW...ska du flytta utomlands???

2008-09-05 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0