hemma efter ett besök i västervik

Nu e jag hemma i kalmar igen! Min tripp till västervik var tokbra, roligt att få umgås me madde lite! Längesen sist! Och kul att få träffa lite fler av hennes sjuksköterskeklasskompisar. Har ju redan träffat en sådär 15 pers, men det är alltid trevligt att träffa lite fler!

Liten sammanfattning av min miniresa då:
Igår mötte madde mig vid bussen sen gick vi direkt till en kina/thai restaurang och åt mat, vi var ganska så hunriga bägge två, så det var skönt att få sätta sig på en restaurang och äta lite gott innan vi fortsatte med en runda på stan. Köpte en lilakjol på JC! Jag som inte handlat kläder på JC på flera år (förutom baslinnen och jeans då) hittade flera tänkbara plagg där.. Men tillslut blev det bara att jag köpte kjolen. Provade iofs en jättesöt och mysig kofta där me. Men kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa den eller inte.. Så det blev till att hänga den!
När vi var avklarade med stan, den är ju inte så stor precis, så gick vi till maddes hotell, för lite återhämtning och ägna lite tid till att plugga. På kvällen blev det sedan ett besök på en stylekväll som anordnades för västervikskvinnor, var mest som en mässa, med lite modevisning, make-up-rådgivning och en del utställare. Ganska så trevligt faktiskt! Men vid kvart över åtta, halv nio tiden gick vi istället vidare till Harrys för att kolla fotbollsmatchen. Sedan spenderades resten av kvällen där! Mycket trevligt och skoj och måste faktiskt säga att det harrys i västervik är mycket mysigare än harrys här i kalmar! Men det ska ju vara lite skillnad på ställena även om det är samma kedja. Blev lite bilder tagna, men de ligger på mobilen, så de kommer senare när jag orkar lägga över dem till datorn.

Nu ska jag istället ner på stan och köpa nya hörlurar och lite annat smått och kanske blir det en runda upp till maggie me. Man vet aldrig!


Kul att få lite kommentarer förresten! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0