hörlurar

Jisses va slapp jag känner mig... Idag har jag inte gjort mer än att sitta här i soffan och kollat på tv, surfat rundor på internet, pratat me vänner på msn, kollat in kursmaterialet och lärt mig hur webbstudieplatsen för statistiken fungerar.. sen har jag förutom detta bara gått till köket några gånger och lagat mat och plockat ur diskmaskinen och satt in ny disk.. Känns alldeles för slappt.. Så imorgon ska jag nog iallafall gå ut och gå en långrunda.. eller ut och jogga kanske.. Dock kom jag nyss på att jag måste skaffa nya hörlurar till min MP3, mina gamla har bara en fungerande hörlur, så det är lite jobbigt att lyssna på musik i dem. =S



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0