host, host

Shit vilken jobbig hosta jag har fått nu då... det kliar i halsen så att jag får lätt panik just nu.. gahh... Inte precis det bästa att ha när man sitter och försöker plugga nationalekonomi. Den börjar dessutom bli lite svår nu.. Får läsa i sådär två böcker och i två kompendier innan man förstår hur det hänger ihop och fungerar. Klurigt klurigt.. Sen jag satte igång vid elva idag har jag gjort två uppgifter! Alltså två timmar till en uppgift! Bara för att förstå! Känns som att jag får nog sitta en dag till med detta.. har ju tre uppgifter kvar att göra denna veckan.. plus en del sidor att läsa.. vilka jag iofs läser under tiden jag gör  uppgifterna.. men de tar ju en del tid ändå! Har iallafall en timme till för att plugga innan jag måste laga mat.. Sen är det scouter ikväll...

Vilket inte känns så himla motiverande, men är bara jag av ledarna som kan komma... så måste ju dit. Men kan hoppas att håkan och markus oxå kommer.. så att jag har två assistenter till hjälp iallafall.. =) Fast är ju ganska så garanterat att det behövs fler ledare i vilket fall... Tessan har bestämt sig för att sluta och jag lär inte kunna vara där varenda onsdag och säkert inte Ann heller.. så därmed går det inte så bra att ha scoutmöte heller.. Usch, vad jobbigt allt blir helt plötsligt. Orka!
Får iallafall komma på nåt att göra på kvällens möte.. vad nu det ska bli?! Sen får resten lösa sig efterhand.. =)

Men åter till nationalekonomin nu.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0