i åhus igen

Nu sitter jag hemma i åhus hos mamma och pappa igen. Mycket trevligt! Inte för att det blir så mycket tid hemma denna helgen.. men det är trevligt ändå. :)

Igår blev det ca en timme hemma, från att jag kom till åhus vid kvart i tre till att jag och mikaela åkte till yngsjö vid kvart i fem. Sen spenderades hela kvällen och idag fram till tre i yngsjö kyrkstuga tillsammans med sådär 30 före detta konfirmander och några ledare på återträff. Vad skoj och trevligt! Hann med lite allt möjligt, både leka, prata minnen, kolla på foton, slappa, äta, lyssna på överste padda (ett band som spelar ganska okej musik), ha andakt, tävla och bara umgås! Och nu sitter jag här.. lätt sliten, eller ja seg o trött iallafall med planer på att hoppa in i duschen snart! Ikväll blir det sedan fest i stan hos maddes vän emma och sedan utgång på antagligen banken. =) Så lite kvalitetstid me dusch och lite vila, innan jag ska vara pigg och fräsch igen är nog vad jag behöver just nu.

Ha en bra lördagskväll, det har iallafall jag tänkt att ha!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0