Jäkla tenta!!!

Loggade nyss in på resultatwebben för att kolla om resultatet på min inköpstenta som jag skrev för ca tre veckor sen hade kommit.. Och det hade det.. Men var ju inte så glädjande..
Där stod ett fult rött U istället för ett grönt G som jag verkligen hoppades på att jag skulle ha...
Men, men.. ska bort till skolan och se om tentan finnas att hämta i receptionen sen i nästa vecka.. Måste se om det finns nåt jag kan överklaga! Inte för att jag tror det.. men det skadar inte att kolla. I annat fall är den bra att ha till nästa gång jag ska skriva tentan.. När det nu blir.. Med min tur lär den säkert krocka me någon av mina andra tentor.. =/

Är iallafall mindre glad nu... att vänta på och sedan få reda på ett tentaresultat är verkligen en av de värsta ångestdrabbade perioden man kan ha.. Från att man vet att nu bör snart resultatet komma tills att det har kommit är varenda gång man loggar in på resultatwebben ett stort spänningsmoment och när man sen får se ett rött U, så blir man helt klart besviken.. Iallafall när man kämpat med tentan och verkligen hoppades att den skulle gå bra. =(


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0