maxi nästa

Blev sen sänggång igår ju.. men ändå var jag uppe med klockan klockan nio idag.. och nu sitter jag här, snart redo för att cykla till maxi och handla! Ska bara borsta tänderna och sminka mig först.

Det luktar sjukt konstigt in i lägenheten från korridoren nu idag.. Typ som att nån gjort popcorn i kastrull.. men hallå det gör man väl inte klockan nio på morgonen?? eller?? Ajja..får väl se om jag märker vad det är när jag väl går ut i köket.. Annars på planering idag är det nationalekonomiplugg, baka och kör som står uppskrivet!

Fick btw nyss en smspåminnelse från synsam att jag ska vara hos dem på synundersökning imorgon.. Äntligen dags för nya glasses! =) Visste dock inte att de hade smspåminnelse.. men det är ju ganska bra!

Men nu var det maxi jag skulle till ju!


Bilder sen matchen på fredrikskans i söndagskväll..
Synd att man inte kan visa stämningen... den var såå härlig!



Checka flaggorna på läktaren.. Rött och vitt! Så såg det ut när kalmar sprang in på planen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0