pluggat klart för dagen

Nu har jag lagt ner pluggandet för idag. Har gått igenom alla delar som ingår i delkurs 1 i statistiken och det tog sin tid. Men forhoppningsvis har jag lite bättre koll på allt nu.. bland annat har jag skrivit ner alla uppgifter som rekommenderas att göra, är lite lättare att ha koll när man har allt på ett papper, än på 30 olika sidor i en mapp på internet.. Har börjat fundera på om jag kanske ska ta och skriva ut kompendiena i statistiken ändå.. känns som att det är lättare att ha allt blädderbart när man ska skriva inlämningsuppgifterna sen.. De måste jag btw komma igång med snart oxå.. ville ju inte vara den som sitter med panik och ont om tid när det är två veckor kvar typ.. speciellt me tanke på att jag har dugga samma vecka! Ajja.. nästa vecka kanske det blir det! Denna veckan ska jag fixa testet först!

Men nu ska jag skära upp lite grönsaker till min mat som snart är klar. Idag blir det ungsbakad laxfilé och potatis.. mmm.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0