så blev det lite jobb igen...

Ännu en dag blev planerna lite lätt ändrade.. Vid tio imorse ringde zarah och frågade om jag inte kunde jobba för henne, då hon skulle få deras möbler levererade idag. Och självklart kunde jag det. Så kvart i elva var jag på jobbet, sen blev det städning av disponentvillan och sedan när jag var klar där blev det till att gå ner till vandrarhemmet för att fortsätta där. När jagväl var hemma igen för sådär en timme sen så var jag tokhungrig. Så efter lite letande i frysen, blev det en minipizza till lunch. Är inte riktigt min favorit, men när man är hungrig och inte orkar ställa sig och laga mat vid spisen så är det ett bra alternativ. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra i en halvtimme innan pappa kommer hem.
Alternativen är:
* kolla på tv
* kolla igenom dagens post och läsa tidningen
* sy upp mina jeans

Hmmm.. det sista alternativet får nog bli imorgon istället. Då har jag hela förmiddagen på mig att fixa med sånt, innan jag måste sätta igång och packa.
Så det får nog en blandning av att kolla på tv och kolla igenom posten och läsa tidningen. Har dessutom fortfarande ont i huvudet, så en huvudvärkstablett får nog intas med.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0