saturday!

Det är lördag och jag har typ inga planer... Så himla skönt! Eller små planer finns det.. men de är bestämda idag och igår och inget fast än.. förutom att jag ska hem till maggie en runda i eftermiddag..

Är faktiskt rätt så skönt att ha en öppen helg för en gångs skull.. det behövs ibland och med tanke på att mina senaste helger inneburit resor hit eller dit så är det rätt så skönt att ta det lugnt/vara i kalmar denna helgen. =) Sen nästa helg ska jag till åhus igen.. Då är det jobb och inflyttningfest som står på planeringen... Vilket himla resande jag gör egentligen.. Lite väl mycket just nu om jag får säga så. Men så länge man gör det frivilligt så är det faktiskt ganska kul!

Nu ska jag ha i mig lite lunch och sedan gå ner till stan och upp till maggie..

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0