seg eller seg

Jag är nog en av de segaste att komma igång med det jag ska göra på mornarna. När jag som nu alltid är ledig ringer klockan halv nio varje morgon och sen snoozar jag tio min innan jag går upp.. Och då borde man ju logiskt sett ha ätit frukost och gjort alla morgonbestyr (inkl läst tidningen och bloggar på nätet) till klockan är tio och därefter vara redo för att sätta sig och plugga... Det känns ju iallafall som att man borde fixa det.. Men inte jag inte! Även om jag säger att jag ska sätta igång och plugga vid tio nästintill varje morgon så gör jag inte det före elva i varje fall...Förstår inte vad det är med mig.. Det är ju dessutom likadant varje morgon.. Lite lätt kasst!

Men nu ska jag iallafall sätta igång och plugga för dagen.. Nationalekonomi blir det idag.. Men först ska jag ut till tvättstugan och lägga i en ny maskin tvätt och hänga upp den som nyss blev klar!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0