Shoppat för denna månaden och lite till...

Med mig hem från stan idag hade jag tre kassar.. innehållandes ett par svarta stövlar från arnolds, bodylotion och ansiktspeeling från kicks (och gratisprover), svarta byxor och en svart kort höstkappa från H&M... jupps, det blev en svart tyvärr, ville ju ha en i färg.. men då vinröd och den fanns inte i min storlek :( Fast provade både en röd och en lila kappa.. Men den röda passar inte med min hårfärg.. och den lila var i snygg i passformen. Så nu är jag 1000 kr fattigare.. men både ett par snygga stövlar och en fin höstkappa/jacka rikare och lite till! =)

Sedan blev det oxå lite slappande hos maggie.. Skönt att bara ta det lugnt ibland!
Nu har jag nyss ätit och ska istället gå iväg till kören.. Sen när jag kommer hem, ska det pluggas.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0