söndag!

Har åter igen frått huvudvärk.. ajaj.. men som tur var fick jag ju iallafall precis när familjen skulle åka.. så nu blir det nog en väldigt slapp söndagskväll!

Idag har det annars blivit en runda till Ikea, där jag köpte ny sockerströare, ny bringare, tesil och två burkar till badrummet i samma serie som jag har tandborstmuggen i sedan tidigare. Blev väldigt mycket hushållsprylar idag.. men ibland behöver man ju det me. ;) Brossan köpte lite roligare saker, en pall (att ha vid keyboarden) och nytt överdrag till sin fåtölj (som för övrigt är min fåtölj, men som står hemma på brossans rum och antagligen lär vara där ett tag till). Mammas inköp var nog det mest intressanta., två påsar med påsklämmor. Man kan ju undra vad hon ska med dem till, men de är faktiskt till hennes jobb. I ett resturangkök går påsklämmor åt som smör, i annat fall så försvinner de efterhand. =)

mitt badrum me de nya inköpen :)

Nu ska jag dock ringa maggie. Min cykel är fortfarande borta... Så tänkte ta reda på var hon har den nu. ;) Måste ha den för att kunna hämta mina böcker på pressbyrån och utan böcker kan jag inte plugga så bra! Sen vill jag ju se den nya lägenheten me, och inte minst ta igen sommarens frånvaro! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0