Telepati

Snacka om att nåt sjukt telepatiskt nyss hände..

Skulle ringa madde innan och precis när jag tog mobilen och skulle slå numret så ringde madde! Snacka om tankeföring!!
Dock kom vi inte fram till nåt vettigt om imorgon ändå.. Jo, att jag måste ta tåget 11:08 för att hinna utan att stressa med att ha tio min på mig från att jag kommer hem till åhus till att jag ska iväg igen. Det anser iallafall inte jag att jag hinner.. Inte när man ska packa om och packa nytt oxå! Never ever! Så därför ska madde kolla upp när hennes examination imorn slutar och om hon kan ta samma tåg som mig.. Annars får vi åka olika tider, svårare är det ju inte. Fast hade ju varit trevligt och kul om vi kunnat åka samtidigt eftersom vi ändå ska till Åhus och Korvettvägen bägge två.. =)

ajja.. nu ska jag återgå till mina statistiska beräkningar.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0