tiden går..

Ny vecka.. och redan är det v 37! Snart jul ju... eller nja.. är ju en hel del som ska avklaras innan dess.. några inlämningsuppgifter, några duggor och två tentor. Så är nog dags att sätta igång och plugga statistik och nationalekonomi nu..

Men först ska jag ta cykeln till pressbyrån och hämta ut mina böcker, sedan är jag 1500 kr fattigare.. :S
Väl hemma igen blir det till att göra ett litet pluggschema för de närmaste veckorna och sen plugga lite. Vid femtiden ska jag sedan till maggie och rogers nya lägenhet och spendera kvällen där. Laga middag, äta gott och ha det trevligt värre! Kanske borde ha nåt med mig då me.. ? Hmm.. det får nog bli lite funderande på den saken =)

Nu till pressbyrån!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0