tvätta och plugga

Idag var det uppstigning med klockan klockan halv nio. Anledning, har tvättid mellan 08:00 och 15:00. Så bäst att komma igång i tid, så mina tre tvättar för dagen hinns med att tvättas.. Vi har nämligen inte den snabbaste tvättmaskinen på denna våningen. En 60 graders tvätt tar ca två timmar och en 40 graders tar mellan en timme och två timmar.. Beror på vilket program man kör.



Annars på planeringen idag står det plugga och sen scoutmöte ikväll! Så därför ska jag sätta igång och plugga nu. Hälften statistik och hälften mikro ska det bli under de 6 timmarna jag ska plugga idag. Så bäst att börja med nåt av det nu! Blev ju inte så mycket pluggande igår.. (typ inget alls) Så måste ta igen det idag! Hur det nu ska gå, ska ju sammanlagt lägga ca 40 timmar på att plugga i veckan; 20 timmar statistik och 20 timmar nationalekonomi. Och inget plugg igår innebär att jag bör lägga åtta timmar på lördag eller söndag till att plugga istället.. Stor chans.. Inte! Visst på söndag blir det nog lite plugg.. men åtta timmar... njae, tror inte det!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0