underbar kväll!

Är hemma (sen en timme tillbaks) efter en mycket härlig, trevlig och underbar kväll hos maggie och roger i deras nya lägenhet! Den var så fin och mysig, och kommer bli ännu bättre när väl allt är klart! =)
God mat bjöds det på med; kyckling, potatisgratäng, sås och sallad. Och kunde ju inte låta bli att känna mig lite speciell faktiskt, med tanke på att det var första gången de lagade mat i sitt kök! :-)
Efter maten och massa uppdaterande om sommaren och allmänt prat, så blev det en runda till videorullen för att hyra film. Superhero movie blev det. Den var en himla skön film att kolla på en måndagskväll. =)


Känns riktigt skönt att vara tillbaks i kalmar igen. Nu börjar allt falla på plats igen... Fick ju ett riktigt härligt återseende idag och fler ska det bli under de kommande veckorna! =)
Men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och se sista sex and the cityavsnittet för kvällen i sängen innan jag ska ta och sova!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

den vill jag se!

2008-09-10 @ 10:30:07
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0