försvunnen!

Alltså jag har förlagt min favorit bläckpenna.. Hade den senast i en väska och sen när jag packade upp allt jag hade i väskan la jag min penna nånstans i lägenheten, men nu kan jag inte hitta den... Att en penna kan försvinna bara sådär är ett bekymmer..:S Mysko, mysko!

Annars är det snart dags för mig att laga lite mat. Har hunnit med allt jag skulle göra idag.. och nu sitter jag med nationalekonomiböckerna och papprena..

På maxi impulsköpte jag faktiskt hårtoningsfärg.. så nu ska det färgas hår igen.. är typ ett år sen sist jag tonade det.. har ju haft slingor sen i julas typ.. men nu börjar jag bli trött på min hårfärg.. så dags för en förbättring! Blir väl toning ikväll efter kören eller imorn.. får se när jag har tid.. Innan torsdag iallafall!

Sen har det bakats lite med. Tog mig ann kärleksmums eller snoddas eller vad man nu vill kalla dem.. Så ikväll blir det kärleksmums till fika på kören.. =) Och sen hamnar de som blir över i frysen.. (om det nu blir några över!)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0